Vad är mitt probelm?

Okej, folk har frågat vääldigt många gånger vad jag lider av och vad mitt probelm är och jag har liksom aldrig kommit på något problem men efter idag så fan kom jag på det. Jag tappar ALLTID bort mina saker. Jag har tappat bort mina solglasögon som jag köpte för typ 3 veckor sen och idag har jag tappat bort mina hörlurar jag fick av mamma för två veckor sen.
HUR LYCKAS MAN?
Ja, uppenbarligen så vet jag inte hur man håller koll på saker så om ni har något bra tips så hör gärna av er! 


Kommentarer
Millz

Tror dina brillz är hemma hos mig xD

2013-04-05 @ 20:46:57
Mjau

Ditt problem är att du är lite korkad :*<3 love you!! <33333333

2013-04-06 @ 12:49:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0