10 saker ni inte visste om mig

1. Jag har en skitdålig musiksmak enligt alla mina vänner.
-
2. Jag älskar att träna men är samtidigt så jävla lat och kommer på dåliga ursäkter till att inte göra det.
-
3. Så fort jag inte har någon att prata med på en fredag eller lördagkväll får jag panik och tycker att jag är forever alone utan några vänner.
-
4. Jag är för det mesta bitter hemma men jag är alltid glad och positiv när jag inte är hemma.
-
5.  Jag har aldrig någon fantasi när det gäller bloggande eller vad man ska skriva, vilket leder till att jag kan sitta i typ 1-2 timmar och bara glo på en vit sida innan jag skriver något.
-
6. Jag har försökt videoblogga vääääldigt många gånger men varje gång när jag kollar på det så skrattar jag tills jag börjar gråta och tar bort det, alltså blir det misslyckat.
-
7. Jag är beroende av min telefon och bråkar ofta om den hemma för att jag "överanvänder" den. 
-
8. Jag har haft minst 20 bloggar. "beslutsångest eller vadå?"
-
9. Jag är alltid pank för varje gång jag får pengar så är jag skyldig folk pengar och handlar upp dom på en vecka typ. 
-
10. Det här inlägget tog typ 1 timme att göra flr att jag är helt jävla fantasilös och känner inte mig själv typ. Fast vi skyller på att min data är damp och inte vill samarbeta. 
-
Nämnde jag att jag är allmänt störd ocg flummig jämt? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0