Svar på frågestunden!

Katarina (katariinabradariic.blogg.se)
1. Vad tycker du om mig? 
Svar: Egoistisk fråga men snäll, rolig och omtänksam :)
2. Vilka är dina bästa vänner? 
Svar: Milla, Tove och Linn :)
3. Vad är det bästa som hänt dig? 
Svar: Vet inte riktigt nu!
4. Vem får dig alltid att le?
Svar: Linn :D
5. Vad är det bästa du vet?
Svar: Att vara med mina underbara vänner.
6. Din bästa outfit?
Svar: Kan lägga upp en bild i ett annat inlägg. 
7. Vem/vilka betyder mest för dig? 
Svar: Linn, Tove, Milla och min familj :)
8. Blondin/Brunett?
9. Jeans/Mjukisbyxor?
10. Mobil/Dator?
11. Godis/Chips? (båda bara för jag är tjock :D)
12. Converse/Klackskor?
13. Skinnjacka/Jeansjacka?
14. Hund/Katt?
15. En bästavän/Flera vänner? 
 

Asgrym snygg och swag preson
1.Vad lider du av?
Svar: Allt mellan himmel och jord.
2. Varför luktar du tåbira?
Svar: För att jag inte vet hur man duschar, kan du visa mig?
3. Varför är jag mer grym än dig?
Svar: Varför ljuger du för?
4. Tycker du om att lukta på hundar?
Svar: Det är det bästa jag vet!
5. Kan du massera mina fötter?
Svar: Ja.
 
Nicole (lifeasnicoleee.blogg.se)
1. Roligaste du vet?
Svar: Stå framför spegeln och skratta åt mig själv :D
2. Favoritartist/artister? 
Svar: Paul Pott, Lasse Stefanz och mig själv.
3. Favoritaffärer? 
Svar: Coop, Ica och såklart Br leksaker :)
4. Bästa bloggen/bloggarna? 
Svar: Min egen :)
5. Vad är ditt favoritminne med mig?
Svar: Alla videos uppe på landet men speciellt gummistölvarna ;D
6. Hur ser din drömframtid ut? 
Svar: Jag har ingen framtid. 
 
Niklas (www.nattstad.se/nickecooool)
Hur ska din drömkille se ut och vara? 
Svar: Snygg, snäll, mysig och bry som om mig typ :)
 
Lovisa
Hej jag har några tips på videos du kan göra.
Sminkvideo, hårrutinvideo, frisyrvideo, roomtour, morgon/kvällsrutin, random vloggar, haulvideos, iphoneskalvideo, alla dina parfymer i en video?
Svar: Kanske på alla, är inte så mycket för att prata med en kamera. 
 
Anonymous
Favorittröja? Använder inte tröjor
Favoritparfym? Svett
Favoritbild på dig själv? 
Riktig skönhet asså ;) (bjuder som fan)
Favoritfärg? Bajsbrun
Favoritblogg? Min egen
 
Joanna
Kan du göra en sminkvideo? 
Svar: Kanske om jag inte har något liv nån gång så :)
 
Hannnnaaaaaaaaaaaaa (www.nattstad.se/hannahipp)
Bh storlek? 190 Ö
Gör en videoblogg där du dansar!!!! Jaaaaa absolut
Favoritställning? Det vet väl du?
Hur ser ditt bajs ut? Rosa med lite färgglada kossor i
Lägg ut en bild i underkläder! No. Det är min privata sida lilla duuuuu
Snyggaste pojken i förskolan? Sven
Ha på dig badkläder, spring genom våla och skriv heeeey sexy laaadyyyy WOAP WOAP och filma och lägg ut det Gör det ikväll då
XOXOXO gummailigumman :****
 
Sillan JAOOOW 
Vrf är du så jävla fucking bäst`? 
Svar: Jadu, någon i denna usla värld måste ju va det :D
 
Milla pilla musen
Gör en video där du listar dina vildaste sexdrömmar plz, tack på förhand lolz xD
Svar: Alla är med dog gumman :**********
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0